Archivum

2019.

XIV. Évfolyam 1. Szám - 2019. március

XIV. Évfolyam 2. Szám - 2019. június

XIV. Évfolyam 3. Szám - 2019. szeptember

2018.

XIII. Évfolyam 1. Szám - 2018. március

XIII. Évfolyam 2. Szám - 2018. június

XIII. Évfolyam 3. Szám - 2018. szeptember

XIII. Évfolyam 4. Szám - 2018. december

2017.

XII. Évfolyam 1. Szám - 2017. március

XII. Évfolyam 2. Szám - 2017. június

XII. Évfolyam 3. Szám - 2017. szeptember

XII. Évfolyam 4. Szám - 2017. december

2016.

XI. Évfolyam 1. Szám - 2016. március

XI. Évfolyam 2. Szám - 2016. június

XI. Évfolyam 3. Szám - 2016. szeptember

XI. Évfolyam 4. Szám - 2016. december

2015.

X. Évfolyam 1. Szám - 2015. március

X. Évfolyam 2. Szám - 2015. június

X. Évfolyam 3. Szám - 2015. szeptember

X. Évfolyam 4. Szám - 2015. december

2014.

IX. Évfolyam 1. Szám - 2014. március

IX. Évfolyam 2. Szám - 2014. június

IX. Évfolyam 3. Szám - 2014. szeptember

IX. Évfolyam 4. Szám - 2014. december

2013.

VIII. Évfolyam 1. Szám - 2013. március

VIII. Évfolyam 2. Szám - 2013. június

VIII. Évfolyam 3. Szám - 2013. szeptember

VIII. Évfolyam 4. Szám - 2013. december

2012.

VII. Évfolyam 1. Szám - 2012. március

VII. Évfolyam 2. Szám - 2012. június

VII. Évfolyam 3. Szám - 2012. szeptember

VII. Évfolyam 4. Szám - 2012. december

2011.

VI. Évfolyam 1. Szám - 2011. március

VI. Évfolyam 2. Szám - 2011. június

VI. Évfolyam 3. Szám - 2011. szeptember

VI. Évfolyam 4 . Szám - 2011. december

2010.

V. Évfolyam 1. Szám - 2010. március

V. Évfolyam 2. Szám - 2010. június

V. Évfolyam 3. Szám - 2010. szeptember

V. Évfolyam 4. Szám - 2010. december

2009.

IV. Évfolyam 1. Szám - 2009. március

IV. Évfolyam 2. Szám - 2009. június

IV. Évfolyam 3. Szám - 2009. szeptember

IV. Évfolyam 4. Szám - 2009. december

2008.

III. Évfolyam 1. Szám - 2008. március

III. Évfolyam 2. Szám - 2008. június

III. Évfolyam 3. Szám - 2008. szeptember

III. Évfolyam 4. Szám - 2008. december

2007.

II. Évfolyam 1. Szám - 2007. március

II. Évfolyam 2. Szám - 2007. június

II. Évfolyam 3. Szám - 2007. szeptember

II. Évfolyam 4. Szám - 2007. december

2006.

I. Évfolyam 2. Szám - 2006. szeptember

I. Évfolyam 3. Szám - 2006. december

Haig Zsolt - Kóródi Gyula:

KATONAI MŰSZAKI DOKTORI KÉPZÉSBEN REJLŐ POTENCIÁLIS TARTALÉKOK II. RÉSZ

Absztrakt

Jelen munka a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Katonai Műszaki Doktori Iskola hallgatói vé-leményeit, tapasztalatait felmérő korábbi írás folytatása. Ebben a dolgozatban a PhD képzés-ben részt vevő oktatók javaslatait, észrevételeit foglaltuk össze a 2015-ben lezárt kérdőíves felmérés alapján. A témavezetők egyszerű választásos vélemény-adásán túlmenően kifejtő válasz formában is kértük, hogy a tudósképzésében rejlő tartalékok vonatkozásában osszák meg véleményeiket és javaslataikat. A szerzőket itt is az a kérdés foglalkoztatta, hogy tudunk-e felszínre hozni olyan újításra vonatkozó igényeket melyek eleddig nem kerültek alkalmazásra? Fenti kérdések tisztázása érdekében kérdőívet szerkesztettünk és kértük a témavezetők szíves közreműködését, illetve építő interakcióját. Ehelyütt is köszönetet mondunk minden együttmű-ködő Kollégának értékes kritikai észrevételeikért, illetve javaslataikban rejlő segítő-javító munkájukért.

This paper is the continuation of the study in the Doctoral School of Military Engineering of the National University of Public Service to evaluate the students' opinions. We summarized the suggestions and comments of teachers participating in the PhD training, from the 2015 survey concluded. We asked the supervisors in addition to a simple opinion-election questionnaire explaining the response form in relation to the training of scientists reserves to share their opinions and suggestions. The authors’ main question is, whether we can bring to the surface the demand for an innovation which has so far not been applied? In order to clarify these problems we constructed questionnaire and we asked the constructive interaction of the supervisors. Here we also thank all of the coworkers valuable critical for their comments and their proposals to assist potential help in work.

Kulcsszavak: PhD képzés, kérdőíves felmérés, tudományos kutatás ~ PhD training, survey, scientific research

 

A teljes cikk megtekintése »

 

Vissza a tartalomhoz